Årets första julklapp

Hej alla söta!
 
Nej jag har inte fött barn, bara haft migrän huvudvärk ett par kvällar, betydligt tristare och nästan lika ont fast till ingen nytta...
 
Men idag är det ju fredag igen och glada miner.
Jag ska snart på Mvc besök och sen har jag laddat för pepparkaksbak i eftermiddag, och den här gången siktar vi på att de ska de bli några fler pepparkakor bakade :)
 
Sist va de pippi lilla gubben och Herr Nilsson som gällde och ett o annat hjärta, vi får se vad de blir idag.
Jag har iallafall laddat kameran den här gången, så kanske ni får se på slutresultatet....
 
Idag har jag klickat hem årets första julklapp som blev till Sigge, eller iallafall:
grattis du ska bli storebror igen paket....
eller kanske: ledsen Sigge men nu har du ingen vagn längre paket!!!
 
Ja hur som helst har jag iallafall beställt en ståbräda till vår Urban Jungle dubbelvagn.
Och nuförtiden finns de ju lite roligare varianter som den här Freerider.
En ståbräda som man också kan koppla av och använda som sparkcykel, riktigt tuff tycker jag.
De enda problemet är väl att lillasyster också vill ha en och att de istället blir slagsmål om vem som ska sitta i vagn alt åka ståbräda.....
 
 
 
Nån som har en sån här???
 
Hur går de för er med julklapps shoppingen? Har ni börjat bloggisar?
 
Näe lite mat nu innan invägning och provtagning hos barnmorskan
 
Vi ses!!!!
Ha en Fin fredag!