Powernap

Todeloooo!

Fredag hela veckan lååååång..... ja idag är de fredag igen så härligt!
Jag borde egentligen vara superglad, ledig från jobbet och imorgon kommer dessutom bästa tjejerna och hälsar på.
Men istället för att fixa och greja som jag tänkt, behöver jag nog gå upp och lägga mej en liten stund innan barnen ska hämtas.
Ögonen är igengrusade och huvudet värker, inte bra att börja dagen med dagis stress...
Dessutom har bebben i magen gjort sig påmind inatt- en väldans aktivitet där inne :)

Ja ni som följt bloggen ett tag vet ju att vi skulle fixat iordning vårt sovrum i våras, men så har ju inte skett än tyvärr.
Ambitionen är att de ska va klart till jul men veckorna verkar ju gå dubbelt så snabbt nuförtiden, så vi får väl se.
I samband med de får Malva sitt rum helt för sig själv och en stor säng är iallafall beställd till henne, så inom kort ska hon slippa sova i Niklas armhåla.
( vilket hon gjort sen hon va liten bebis, så hon verkar ju uppenbarligen gilla de )

Längtar efter att få fixa i ordning så hennes rum blir lika mysigt som Sigges.
Kollar runt efter fina bäddset och ev nån säng himmel, men de flesta fina bäddseten som jag hittat görs bara till spjälsäng, nån som har något bra tips???


Är de en liten bebisflicka i magen kanske de ser ut såhär på sikt...
väldigt fin säng






I någon av dom här härligt bäddade sängarna skulle jag själv vilja krypa ner.
Överst bäddset från Pip studio och dom andra två är från Af swedala.



En sänghimmel som ovan hade varit mysigt, kanske får fjäska för "mommo"
Hon är super på att sy. Denna bild tillhör bloggerskan House of Philia.

Näe nu ska jag ta en powernap, hoppas på ny energi när jag vaknar....

Massa kärlek till er bloggisar!