Trärent- hett hett hett

Hej alla fina därute!

Jösses va dålig jag har varit på att uppdatera den här veckan...
men min ork har helt enkelt inte räckt till. Ledsen :(  
Kul att ni ändå kikar in här!
Vet inte riktigt vad jag ska skylla på, förutom att jag redan är i v 33,
att Sigge kissat på sig 3 nätter på raken.
Att de tar på krafterna med kalas, eller ja iallafall om man måste sanera huset innan.....
Men Tack fina familjen för alla presenter och tack Josse för min snygga glasburk!
 
Men imorgon är de ju fredag igen och visst är vi alla laddade för fredagsmys?
Eller har ni ledsnat på tacos, idol och chips i soffan?
Jag tycker faktiskt att de är mysigt men de klart när man inte får dricka alkohol och har snart 20 extra kilon att svänga runt med på dansgolvet så känns ju soffan ganska lockande.
 
Apropå extra kilon så har vi idag varit på viktskattning och mätning att bebisen i magen, och de gick riktigt bra. Bebisen låg inom normalkurvan än så länge så en "normal" förlossning är fortfarande aktuellt.
Ja normal och normal, även om de är naturens gång så känns de ändå märkligt vad en kvinnokropp är kapabel till, verkligen coolt!!!
 
Hemmet är ju vår fristad och är man som jag intresserad av färg, form och inredning så påverkas man ju på olika sätt att rådande trender och nyheter.
Man ändrar om köper nytt osv, en trend som blivit mer poppis och som man ser mer av igen är de trärena.
Både på detaljer och på hela möblemang.
Man mjukar upp de ljusa fräscha och tillsätter lite mer värme i inredningen.
Bilden nedan är ett bra exempel på vad jag menar.
 
 
Jag har såklart blivit påverkad av detta,
och nu vill jag slänga ut vårt vita matbord och våra gamla barstolar och in med nya i ek....
 
På näthinnan tar jag med mej dom här bilderna och sover en natt till på saken,
möbler är ju tyvärr inte gratis.....
 
Barpallar från Skandiform och matbord artform.
 
Vad drömmer ni om bloggisar? Har ni några ytliga materialistiska drömmar?
 
 Nu väntar sängen på mej, behöver all skönhetssömn jag kan få.....
 Natti natti och happy Friday!