Göteborg here we come...

Nu befinner vi oss på tåget på väg mot Götet min gamla hemstad.
Känns konstigt när man tänker på att man haft ett liv innan barnen kom.
 
Jag älskar Göteborg och vår gamla lägenhet men ändå känns de definitivt som ett avslutat kapitel.
Och tur är väl de... orkar knappt tänka på hur de skulle va att släpa 3 ungar upp och ner i en snirklig spiraltrappa.
 
Och att sitta på en mysig krog och äta en romantisk middag tappar ju också sin tjusning när 3 små sitter bredvid och kladdar. ja som nån vis sa:
Var tid har sin charm....

Apropå lägenhet, när jag häromveckan snubblade över bilderna nedan på en blogg, tänkte jag först:
Ja ja de där köket har man ju sett innan.
När jag försökte påminna om var, slog de mej att de är ju mitt eller nja vårt gamla kök.
Lägenhetsköket i Göteborg som vi kämpade så med, rev tom bärande väggar och fixade.
 
I bloggen stod det snyggaste köket ever... Såklart inte men med 5 år på nacken ändå fint :)
Bilderna måste vara från när vi sålde för möbler och pynt känns väl igen :)
 
 
Ebenholtsmörka plankgolv, högt i tak, stuckaturer, takrosetter och höga golvlister allt som en sekelskiftesnörd som jag älskar...
Nu ska jag och lillan göra storstan, vi ses!