Casa Boysen

God morgon!
 
Vilken härlig morgon vi har idag, solen strålar över "casa Boysen" och förmodligen över hela västkusten. 
Endast jag och lill-fisan här hemma, dom "stora" kidsen är på utflykt med mormor och morfar så de är sådär konstigt tyst och lugnt hemma. 
 
Gårdagskvällen ägnade vi åt att sätta upp segelduken som jag hade införskaffat förra veckan, men vilken besvikelse...  Vår altan förvandlades först till en segelbåt och efter lite justeringar såg de mer ut som en campingplats, så den åkte bort illa kvickt :) 
 
Äntligen har jag fått tillbaka min kamera, och jag är happy happy!
Firade de med att fota runt lite hemma hos oss här på morgonen. 
Visst finns de mycket kvar att göra, (måla o plantera osv) men de går sakta framåt. 
 
 
Nu ut i solen medans Hedda slumrar - Carpe Diem Folks!
 
 
1 Josefine:

skriven

Åh va fint det är med planteringarna ni gjort! Passar så himla fint till huset! Kram

Svar: Tack snälla! Hoppas vi ses på lördag..Kram kram
Emma

Kommentera här: