Högtrycksvecka

 Hej nya vecka!
 
De ryktas om att ett högtryck ska komma och besöka oss denna vecka, låter ju riktigt nice. very welcome!!
 
De va längesen jag kikade in till er nu, men de va fullt upp här förra veckan.
Fina lille Sigge fyllde 4 år i fredags så de har fixats och trixats en del, ni vet tårtor, glass, ballonger, presenter ja allt som hör barnkalas till.
Dessutom gör man ju alltid misstaget att städa innan kalas,
fast man vet att man måste städa ännu mer efter kalaset :)
En stor fördel med att fylla år på sommaren är ju att man kan hålla till ute och på altanen,
vilket underlättar otroligt.
Den nya studsmattan är poppis och blev ordentligt testad, funkade fint för sisådär ett 10-tal barn.
 
De va en trött men lycklig 4-åring som slocknade den kvällen,
efter att ha kalasat med kompisar och kusiner hela dagen lång.
 
 
 
Smålego stod på önskelistan och många blev legopaketen, jättekul!
De har byggts ihop brandstation, polisbåt dumpers mm och jag vet inte om de är Sigge eller Niklas som har tyckt de vart roligast :)
Själv har jag inte byggt så mycket utan går istället och grunnar på hur vi ska kunna förvara de,
både ihopbyggt och alla smådelar för Hedda är ju all over the place som Prins Daniel skulle ha sagt...
 
En stringhylle sektion liknande nedan hade varit både snyggt och praktiskt,
bara plånboken som inte gillar de alternativet...
 
 
Efter att ha letat runt efter en bra hyllsektion har jag sett många inspirerande barnrum som jag bjussar på idag.

 
 
Bilder Sköna hem
 
Bild Family living
 
Bild: la silla turquesa
 
 
Idag har jag iallafall fått ett efterlängtat sms- min kamera är lagad, Jippie!
Har varit riktigt tråkigt att vara utan den en månad mitt i sommaren,
men oj vad jag ska fota så fort jag hämtat ut den. :)
 
Nu väntar middagsfix vi ses!

Kommentera här: