Party party

God morgon!
 
Idag mår jag så mycket bättre, fortfarande känningar i nacken men inte alls lika mycket tjoho!
Tur de för idag har jag mycket att fixa med, ni vet ungefär som med pensionärer lediga fast aldrig lediga....
 
Sådana där viktiga saker :) som att köpa nya växter, framkalla kort på barnen köpa lite småsaker till en fest på lördag, ja ni läste rätt- FEST hur ofta är man bjuden på de nuförtiden?
Typ aldrig så de ska bli kul.
 
Dessutom ska jag på klädparty ikväll.
Sådana där hemma partyn brukar ju va lite sådär kan jag tycka, men inte detta Pomp De Lux party.
 
Har surfat runt på deras hemsida och Hjälp vad mycket fint, Dansk Design när den är som Bäst.
 
 
Sött som sockervadd...
 
De blir till att ta ett krampaktigt tag om plånboken för att inte gå bananas fullständigt ikväll :)
Kan inte förstå att jag missat detta märke så totalt...
Kläderna går också att beställa via webshopen så kika in om ni också gillar kläderna.
Finns från stl 80- 152
 
Nu fix fix fix