Extrajobb och julkort

Hej hallå!
 
Kommer ni ihåg att jag va lite hemlig angående ett jobbmöte i Göteborg förra veckan? inte?
Hur som, jag har iallafall fått ett nytt extrajobb, jihoo!  :) 
 
From mars 2013 ska jag börja som säljare för de danska barnklädesmärket POMPdeLUX. 
Det innebär att jag kommer hålla events (homeparties)  hemma hos folk och även bjuda in till öppet hus hemma hos mej själv. Visst låter de skoj? Känner mej grymt taggad och vill helst starta redan idag!!! 
 
Jag fastnade för deras kläder förra året då jag något skeptiskt gick på ett event hemma hos en god vän.
Tji fick jag för kläderna var hur fina som helst och till ett överkomligt pris.
Titta själva här.
 
Gillar ni de också och kanske rent av vill boka in ett event för våren redan nu?
Kontakta mej via mailen, så fixar vi de.
 
I eftermiddag har jag försökt ta nåt fint julkort på barnen för att kunna skicka till nära och kära.
Men jag gav upp efter en liten stund... inte helt enkelt att ensam rodda tre små att vilja vara med samtidigt :) 
 
 
Glada och fulla av bus men inte samarbetsvilliga...
 
 
 
 Nu börjar denna Fredag lida mot kväll och det är hög tid att ta tag i middagsfixet :)
 
Vill önska er en riktigt skön start på helgen därute!
Pssst, tomtenissarna hälsar att imorgon är de exakt 1 månad kvar till jul....
 
 
 
 
1 Carina:

skriven

Stort Grattis till Jobbet

Du tyckte förstås inte att du hade att göra ändå Phu vilken energi vissa har vart kommer detta ifrån Pappa Kanske?

Svar: Tack Carina!
Jag ser de som en chans att slippa pendla till Kungsbacka varje dag framöver.
Men visst finns de energi i farsgubben :)

Många goa kramar till dej!
Emma

2 Josefine:

skriven

Grattis till extrajobbet!! Jag tycker det sista kortet funkar alldeles utmärkt som julkort! Vi ses gärna i helgen om ni är leksugna? Kramar

Svar: Tack tack! Lunch på Porsevägen söndag???
Kramisar
Emma

3 Carolina:

skriven

Du kommer att passa som handen i handsken.
Lycka till!
Kraam

Svar: Tack söta! Ja jag ser framemot utmaningen och ska göra mitt bästa! Kram kram
Emma

4 Johanna:

skriven

Grattis till jobbet!!
Passar dig perfekt, vi får väl samla ihop alla tjejkompisar runtomkring o bjuda hit dig på en visning till våren:)
Kram

Svar: Tack Snälla!
Ja!!! De hade verkligen varit jätteskoj, ni har ju plats för ett stort gäng fnissiga tjejer :)
Vi kollar något datum i mars.
Massa kramar till er alla!
Emma

Kommentera här: