Påsk summering

God morgon alla rara!
 
Tisdag och tillbaka till vardagen, men mjukstart med en kortvecka.
Har ni haft en härlig Påsk?
 
Vår Påsk har varit otroligt lugn och skön ute på ö:a, och vi trodde vi hade vilat oss ifrån alla sjukdomar.
Men så vaknade jag imorse men dunkande huvud och igensvullen hals, bläää så trist!
 Tror att jag varit sjuk lika mycket dom senaste 4 åren som hela mitt barnfria liv...
Barnbaciller verkar vara riktigt lömska ;)
 
Solens strålar har ju behagat titta fram större delen av Påskhelgen, vilket har varit otroligt skönt.
Min minimjölksblå färg i ansiktet har försvunnit och kinderna ser lite solkyssta ut, me like!
 
 
Sigge trotsade vädret och skulle prompt fiska krabbor, behöver jag säga att han inte fick några?
Han agnade med zoo godisar men inte ens de nappade dom på ;)

 
Vårtecken iform av söta små blommor, lövly!
Lill-fisan sov gott i den tillfälliga "barnvagnen" medans vi andra fikade i solen.
 
 
Jaha de var våran påsk, nu ska jag knapra halstabletter och försöka kurera mej.
 
Ha en bra vecka!
1 johanna:

skriven

Vilka underbara bilder. Hoppas du kryar på dig. Ska bli så mysigt att träffas lite nästa helg. Berättade igår för Alfred att Sigge skulle komma nästa vecka o han bara log. Kryakramar

Svar: Tack snälla... Ja de ska verkligen bli mysigt att ses. På en vecka ska vi väl hinna tillfriskna dessutom ;) Ha en fin helg så hörs vi på mobben nästa vecka.
Stor kram
Emma

2 Sofia:

skriven

Vilken härliga bilder :)

3 Matilda Carlsson:

skriven

Fina bilder! :)

Kommentera här: