En temla tack!

Hej hopp!
 
Ingen har väl missat att de är fettisdagen idag?
Alltså helt okej att frossa kalorier och bakverk.
Semlor lockar inte mej så särskilt mycket, jag är mer för andra godsaker...
Men min bloggvän Malin hade lagt ut ett recept häromdagen på söta semle cupcakes.
De tyckte jag däremot lät godare ;)
 
Bild: lånad av Malin´s Diner, redigerad av mej.
 
Såg de smaskens ut? Vill du ha receptet på cupcakesen eller kanske något annat smarrigt,
klicka in hos Malin Här.
 
Nu ska jag njuta av min släta kopp kaffe och en ny Elle interiör tidning.
För i eftermiddag när jag hämtat barnen tänkte jag att vi skulle gå på cafe´.
Älskar att få lyxa till de lite i vardagen.
 
Stor Kram
 
 
1 Johanna / Fru form o fix:

skriven

Muffinssemlorna är godare än vanliga, det håller jag med om. Vanliga semlor är goda att fylla med äppelmos eller chokladkräm om man inte gillar mandelmassan. Kram!

2 Malin´s Diner:

skriven

Hej fina du!

Klart att du får länka och låna bild. Tack, säger jag!

Kram kram

3 Carina:

skriven

Hej du söta

visst är livet toppen med vardagslyx kram på Er...

Svar: Hej Carina!
Ja vardagslyx behövs, tänker ofta på dej när jag köper snittblommor.
Vet att du gjorde de varje fredag efter jobbet, de är vardagslyx på hög nivå :)
Stor kram till dej!
Emma

Kommentera här: