Färgsprakande och lekfullt

Hej hopp!

Jaha då ligger snön där igen på marken, så vit, fin och pudrig.
Men inte så uppskattad...
Förutom några mysiga stunder i pulkabacken ser jag de inte alls som något positivt.
Mest bara kallt, blött och slaskigt.
Näe jag längtar redan efter vår, värme, blommor och fågelkvitter...
 
För att muntra upp oss och fylla på med ny energi, bjussar jag idag på lite färgsprakande till väggarna
från svenska märket Mr Fågel.
 
 
Dessa härliga bilder funkar lika fint som en brusande c-vitamin tablett.
Pigg och glad blir iallafall jag av dom fina flugsvamparna, tårtorna och grodorna.
 
 
Beställs som kort, och kan med fördel ramas in, hängas upp på snöre med klädnypor eller alternativt washitejp.
Använd er fantasi och think outside the box.
 
 
Flaggspel har vi sett mycket av dom senaste åren, men den här läckra varianten tilltalar fortfarande mej.
 
 
Har ni skaffat en kalender för 2013?
Om inte, så spana in den här färgglada varianten.
 
Nu blir de lite fruktsallad här denna halvtråkiga tisdag eftermiddag.
Ett säkert kort i den här familjen, gott, enkelt och uppskattat!
Ikväll ska jag krypa ner i tv soffan och småskratta åt min favorit-Doktor, House.
 Dock utan min pålitliga följseslagare- godispåsen.
Nytt år - nya tider...
 
Tjing tjing raringar!
 
 
 

Kommentera här: