Varm parka

Hej mitt vinterland!
 
En riktigt vit, krispig, solig men kall dag har vi här på Västkusten.
Imorse var de dags för Malvas 3- års kontroll så jag och barnen promenerade fram till BVC.
De var verkligen uppfriskande, och de va med röda kinder och röda rinnande näsor som vi entrade stället.
 
Men inte en gång har jag behövt frysa denna vinter, näe tvärtom...
Jackan som jag fick av Niklas när jag fyllde år är helt outstanding på att hålla kylan ute.
Nästan jobbigt varm ibland för mej och mina klimakterie vallningar :)
Men till alla er som går och fryser och vill investera i en klassisk parka vill jag tipsa om denna.
 
Jackan är från Peak Perfomance och heter Original Parka. Klicka in här så finns den nu på rea.
 
Stressad mama på väg till Bvc denna kyliga morgon.
 

Nu lite fruktstund och en stor kopp kaffe, tänk vad de kan va gott med en kopp på eftermiddagen!
Hjääälp, hör ni hur jag låter?
Jag håller verkligen på att bli kärring...
 
Hej på er!
1 Johanna / Fru form o fix:

skriven

Jag har en som är ganska lik, men från Bondelid. Den är också riktigt varm och det har ju behövts i vinter. Trevlig helg!

2 Angelica:

skriven

Åh låter som en jacka helt för mig :) har du en M på din?
Härligt att höra att det finns fler kaffekärringar än bara mig ;) Vet inte hur jag hade överlevt utan min kaffemaskin!!
Kram på er!!

3 Emmaskakel:

skriven

Tack desamma Johanna, ja vilken kyla nu längtar jag till våren....
Så man slipper overaller och tjocka jackor :)

Angelica, jag säger samma sak, skönt att vi är fler kaffekärringar.
M har jag på jackan, kan få under nån lite tjockare tröja, ifall jag skulle få för mej att flytta till Nordpoolen eller så ;)

Kommentera här: