Vem älskar inte String?

God dag på er!
 
Hur står de till? Själv känner jag av lite träningsvärk både här och där.
Igår var jag på ett pass som heter Sh´bam, de är ett danspass med mycket skaka rumpa.
Tänk er Sean Banan goes Beyoncé...
Verkligen jättekul, men vissa rörelser kändes inte helt vant och naturligt ;)
 
Slagorden är: COME AS YOU ARE, LEAVE AS A STAR
 
 
Om de är nån som funderat på att testa, så kan jag rekommendera de, viss taktkänsla underlättar dock  :)
 
 
 String Furniture lanserar många nyheter 2013.
Bla stringpocket i 3 nya varianter.
Koppar, raw (mdf/ stål) samt vit/ask.
Mycket snygga och lättplacerade.
Passar lika bra i barnrummet som på badrummet eller varför inte i köket med lite snyggt porslin på.
Me like!
 
 
En annan av nyheterna är bordslösningen nedan. 
Piffig, snygg och tidlös.
 
 Fotograf: Marcus Lawett styling: Lotta Agaton.
 
Ha en fin eftermiddag
Tjing!
 
 
1 Malin´s Diner:

skriven

Blev lite konfunderad av din rubrik, framför alt när jag sedan läste att du varit och skakat rumpa... Men sedan klarnade det, som tur var. För den där stringen som jag hade för X antal år sedan, hoppas jag inte behöva ta på mig igen. Tacka vet jag breeeeda trosor. ;-)

Jag ska förresten skaka rumpa på tisdag. Har anmält mig till Zumba fitness i Glommen. Anmälan är bindande. Vi ska nog bli bra på det där med träning vi också... tillslut...

Kram kram och ja, helgen är i antågande.

2 Johanna / Fru form o fix:

skriven

Vad roligt med danspass! Det skulle vara roligt med något nytt där jag tränar också. Trevlig helg!

Svar: Tack desamma Johanna! Ja hoppas, för de va kul att skaka rumpa.
Emma

3 Lina S:

skriven

Det låter som att du har börjat på Motionshuset nu?! Kul!! Hoppas vi ses. Jag har inte vågat mig på Sh'bam-passet än, men det låter kul att skaka rumpa ihop nån dag ?!

Svar: Hej Lina! De stämmer bra, äntligen har jag kommit igång.
Bodypump och Sh´bam har de blivit, häng med på onsdag så skakar vi ruuuumpaaaa ihop!
Kram
Emma

Kommentera här: