Spegel spegel...

Hallå Måndag!
 
Här sitter jag vid datorn och äter spaghetti med skinksås, nom nom!
Verkligen busenkelt att slänga ihop och riktigt smaskens.
Bredvid mej ligger liten febrig tjej och snarkar.
Ja efter en veckas smärtfri inskolning blev Hedda sjuk så idag fick vi bli hemma...
Typiskt, hoppas de flyter på lika bra efter sjukdomen.
Men de är väl inte så ovanligt att dom blir sjuka såhär i början,
måste ju vara massa nya basilusker som dom utsätts för.
 
Ihelgen va de ju Mello-final, knappast nån som missat de va?
Vad tyckte ni om vinnar-låten? Jag tycker den är rätt bra, speciellt på radio.
Annars var nog söte Anton Ewald min favorit, han sjunger bra och dansar ju fantastiskt.
Förstår att han är flickfavorit....
 
Ja hade jag sett ut som Anton Ewald hade jag inrett med speglar överallt hemma :)
Jag har fått en liten hang-up på speglar, och tycker de är jättesnyggt att mixa sin egen spegelvägg.
Som en tavelvägg fast med speglar istället helt enkelt.
Alltså,
jag pratar inte om den där klassiska 80-tals spegelväggen
med skurna spegelglas ihopsatt med svarta plastpluppar.
Näe, utan speglar blandat i olika färger, former och format.
Som på bilderna nedan.
 
 
 
Bilder:  Elle Interiör
 
Nu var de visst redan dags att hämta hem kidsen från dagis.
"Modevisning" står på programmet här i eftermiddag...
Jag har precis hämtat ut ett stort POMPdeLUX paket på posten,
och den här gången är de inte till försäljning utan för privat bruk. :)
Hoppas hoppas de passar.
 
Stor kram finingar!

Kommentera här: