Pompdelux partyn

God förmiddag alla vänner!
 
Idag vill jag göra lite reklam för Pompdelux, min nya arbetsgivare.
Som jag skrev för ett tag sen ska jag alltså börja som säljare för de Danska barnklädesmärket
Pompdelux till våren. 
Jag kommer hålla sk events hemma hos folk som vill( Kunder).
Mitt område är i första hand Falkenberg med omnejd, men självklart besöker jag gärna mina vänner i andra kommuner också. Business and pleasure :) 
 
Vårkollektionen (stl 80-152) kommer släppas den 28.e februari och from då är jag tillgänglig att boka upp :) 
Så alla fina vänner därute, Är ni sugna på att ha ett litet event där ni bjuder in era vänner och bekanta för att klämma och känna på våra kläder får ni hojta till eller skicka ett mail på [email protected]
så bokar vi in ett datum. Först till kvarn gäller...
 
Vill ni se våra kläder redan nu?
Kika isåfall in på hemsidan och passa på att fynda ur höstkollektionen. 
50 % på allt som finns kvar. Men skynda er för mycket är redan slut.
 
 
Fick precis ett telefonsamtal från dagis, en liten tjej med ont i magen längtar efter sin mamma... inte bra.
Hoppas verkligen inte vi ska bli magsjuka nu lagom till jul.
 
Okej raringar, hurry curry! 
1 Malin´s Diner:

skriven

Vad kul! Får fundera på det tror jag allt. Problemet är att min dotter Ella 10 år inte hade tagit på sig något av allt det fina de har. Hon gillar nämligen "tacky" kläder. Ludvig hade kanske gått med på något, han gillar coola kläder och leker cool kille med sina kompisar. Söt!

Kram på dig och God Jul!
//Malin

Svar: Hej Malin! Klart du ska ett party, om dottern får vara med att klämma och känna på kläderna kanske hon hittar nåt som hon gillar.
Vad rolig du är "tacky" kläder låter ju sådär snyggt...
Hoppas ni hittat nåt fint som hon ska ha på sig i jul iallafall :)

Jag är väldigt ledsen över att inte kunnat besöka dej än i butiken, har du öppet i mellandagarna nånting? Hoppas kunna komma och köpa en nyårspresent :)

Ha en riktigt God Jul
Stor kram!
Emma

2 Malin´s Diner:

skriven

Hej,

Ja, har ju öppet från tors till sön, men med lite andra tider än annars. 12-18 tors-fre, 10-15 på lör och 10-12 på söndag.

Kram kram

Kommentera här: