Industrial style

Hej mina favoriter!
 
Dålig uppdatering, jag veeeet!
Men igår hade jag fullt upp med hantverkare, ett efterlängtat badkar som kom, också lite migrän huvudvärk på de, usch o fy!
Idag är de bättre, bara den klassiska "baksmällan" kvar sen migränen igår.
Dessutom har jag haft fullt upp med en fotobok på nätet senaste dagarna.
Ligger hyfsat efter vad de gäller att sätta in kort i album, så istället har jag gjort en fotobok till lill-fisan så hon inte blir helt utan....
Är ni sugna på att göra en också? Till fars dag eller varför inte som julklapp.
Kolla isåfall in Photobox och deras julerbjudanden, halva priset på böcker, kalendrar och mycket annat.
 
Idag tänkte jag visa er min nya tapet och bjuda på lite pics från köket.
Jag är löjligt nöjd med resultatet, medans min andra hälft mest går omkring och hummar inte lika nöjd (än.)
 


Vi valde att även tapetsera bakom skåpet denna gång, dels för att få lite förnyelse och de bidrar till känslan av ett rum i rummet. Känns mysigt tycker jag, dessutom framhävs alla vita detaljer runt fönstret och taklisten mer med en mörkare tapet.
 
 
Saker har flyttats runt och i nischen har de nu hamnat en bunt kokböcker och ett par bruna rottingkorgar som matchar upp den kopparaktiga tapeten. Bord efterlyses fortfarande, ett stort runt eller ett fyrkantigt matbord skulle sitta fint. Så tipsa mej gärna om ni vet nåt.
 

Ja såhär blev de, Casa Boysen goes industrial...
 
Nu är de time för lite eftermiddagsfika, inte långt kvar tills man kan plocka fram glögg och pepparkakor,
yummie yummie!
 
Ta hand om er och familjen, livet kan vara så otroligt skört. ♥
Kärlek
 
 
1 Josefine:

skriven

Åh, blev jättefint!! Varmt och ombonat såhär i höstrusket. Kram på er

Svar: Tack Josse, ja ni får komma och njuta av tapeten live snart :) Massa kramisar!
Emma

2 jessika:

skriven

Jättefint Emma. Typiskt killar och inte hänga med i svängarna. Idag tog Niklas min kelimmatta och la ut på golvet när arbetarna skulle gå med skor. Den är väl ändå färdig för tippen sa han??!!! EHHHH, den är helt ny och oanvänd FREAK! kramar

Svar: Visst är de... :) Skrattade högt för mej själv när jag läste din kommentar, ser de hela väldigt tydligt framför mej hur du går igång på alla cylindrar.Kram Gumman
Emma

3 carina:

skriven

Hej emma förlåt men min blick fastnade på de 2 salt och pepparkvarnen sa´mt den gamla pressglasskålen tapeter e´´ va e de nä skämt å sidor dom är jättefina men inte det som blicken fastnade på som nr 1 kramizar till Er alla

Svar: Ha ha jag vet ju att du är lite "glas-skadad" så de är helt okej Carina :) Kram o ha en fin vecka!
Emma

4 Sara:

skriven

Superfint Emma!
Så som alltid när du gör något.
Du anar inte hur gott vi sover här hemma numera :)
Kram kram

Svar: Tack snälla Sara, de glädjer mej att höra att ni sover gott om nätterna. Kommer på pyjamas party snart :)
kramar
Emma

5 Malin´s Diner:

skriven

Men ni har ju så fint! OMG liksom , för att vara lite fjortis. Skulle passa i vilket finmagasin som helst.

Kram kram

Ps. Smågodis här också, så klart!

Svar: Tack söta, snäll du är :) Skönt att höra att de finns fler godis knarkare ute i Hallandbygden...
Öppning snart?
Kram

Emma

Kommentera här: