Lite firande

God morgon god morgon!
 
Så va de då en ny vecka igen, en ganska spännande vecka med ett litet jobbmöte inbokat på onsdag. Ser jag framemot.... 
 
Helgen har varit lugn och skön, och i lördags kväll hade vi tom möjlighet att se en film.
Händer ju inte så ofta längre. De blev en av dom nya Johan falk filmerna, tyckte dom första falk filmerna som gjordes var riktigt bra. Dom senaste är okej men Joel Kinnaman är ju definitivt nåt att vila ögonen på :) 
 
Självklart blev de också lite fars dag firande. Min pappa tyckte att vi nästa år skulle fira i dagarna tre.
Fars afton, Fars dag och annandag Far. Ja vi får väl se hur de blir med den saken.... 
 
 
Uppdukat med frallor och andra godsaker i min nya handgjorda servis från Agneta Livijn.
Tack snälla päronen för den fina födelsedagspresenten.
 
 
Idag är de tvätt på schemat, tvättar man inte på ett par dagar så ligger man ju sjukt efter.
Galet vad en barnfamilj förbrukar i klädväg på en vecka. 
 
Också väntar jag paket....
ett stort paket....
my good så spännande.....
 
Kram på er!
 
1 jessika:

skriven

Hej raring.
Hur stort då??? NYFIKEN!!!
kramisar

Svar: Mega mega stort... Näe lagom stort, de va faktiskt två paket jag väntade på men bara de lilla som kom :(
Emma

Kommentera här: