Tapetnyheter och en vinnare...

God Morning!
 
Här har ett efterlängtat lugn spridit sig i huset tillsammans med en doft av nybryggt kaffe.
Najs värre!
Höstlovet är slut och en intensiv,social och härlig helg har bytts ut mot vardagsrutiner igen. 
 
Verkligen jätteskoj att träffa alla fina vänner och goa barn, Tack allesammans, men ordspråket:
Borta bra men hemma bäst, stämmer så klockrent...
 
Vår lilla makeover fortsätter här hemma och idag är Mange Målare på plats för att tapetsera en vägg i köket. Denna Kul kul kul.
Dessutom ska badkaret till övervåningen komma idag om de vill sig väl. 
 
Till köket har vi (läs jag) valt en tapet ur Midbecs senaste kollektion Factory.
En industri inspirerad kollektionen som släpptes nu i oktober. (Ni kommer få se vilken)
 
 
Factory har en lite råare design med karga och grova mönster, som dom tror kommer inspirera många till en tuffare inredningsstil hemma.
 

 

Bilder: Midbec factory

Factory kompletterar Midbec´s fortfarande aktuella kollektion Elements. Som även den innehåller tapeter som ger känslan av att betong och plankor sitter på väggarna.
 
Bilder: Midbec elements
 

Näe, nu ska jag inte hålla er på sträckbänken längre vi har ju faktiskt en vinnare av dom härliga badlakanen från Kakelhuset.
Trumvirvel......
 
...... Och vinnaren är LINNEA, Stort stort grattis till dej!!!
Maila mej dina uppgifter, så kommer badlakanen inom kort med posten. :) 
Jag önskar jag hade ett kit att skicka till alla er som var med och tävlade men tyvärr.
 
 
Ha en bra start på veckan raringar!
 
 
 
 
 
1 kristine:

skriven

Hej Emma! Vill bare si; vilken fin och proffsig blogg du har! Råkade klikke mig in när du hade kommenerat nåt på idas side. Ha en bra dag! /Kristine:)

Svar: Tack Kristine! Vad glad jag blir, kul!
Hoppas du fortsätter klicka dej in :)
Kram Emma
Emma

Kommentera här: