Tjuvstart

Go kväll i stugorna!
 
Mår ni Bra?
I eftermiddag har vi tjuvstartat med att fira.
I samband med lite fixande inför första advent på söndag, tog vi oss friheten att både dricka glögg, äta pepparkakor och lussekatter.(jag och Sigge)
Malva käkade hederliga kanelbullar och sen avslutade vi med en mini choklad-biskvi.
Mömsigt värre! 
 
Ett par vita adventsstjärnor har hittat till fönstren, och en ganska vanlig men fin adventsljusstake med grönmossa står numera på köksbordet. 
Barnens el-ljusstakar lyser i fönstren på deras rum och julkänslan har smygit sig lite lite lite närmare på :) 
 

Blockljus, zinksiffror, grönmossa och kanelstänger utgör denna adventsljusstake.
 
 
En liten succulent gör sig också fin på brickan.
I fönstret idag: Vit adventsstjärna i kruka från Cult och pepparkakor i min nya fina sarjaton skål. (Tack Josse) 
 
 
 
Visst blir man fikasugen när man ser bilderna?
Ja unna er en riktig gofika imorgon då är de ju Freeeedag och allt! 
 
Själv sticker jag på spa, ska bli grymt härligt, nästan obeskrivligt skönt...
 
Nu ska jag njuta av tystnaden här. Bara jag, mannen och en liten knubbig tjej hemma ♥
 
 
 
 

Kommentera här: