Happy New year

Go´kväll  2013!
 
GOTT atjoo NYTT prosit ÅR alla bloggvänner!
Hoppas att slutet av 2012 var precis som ni ville, och att ni haft en skön start på de nya året.
Själv har jag legat nedbäddad idag med 5 täcken, ja de är sant ändå frös jag ända in i benmärgen.
Kanske för lite hull trots allt ... ;)
 
Ja mitt hälsoår har inte startat som jag hade hoppats. Gårdagen bestod av både familjepizza och smågodis, shame on me!!!
Men om jag är sjuk nu, moffar skräpmat och godis så kan året bara bara bli bättre, eller hur?
Jag försöker boosta mej själv med positiva tankar och positiv energi, för man har väl läst lite prestationspsykologi i sina dar.
 
Inspirationen idag är noll, så jag ville egentligen bara önska er ett bra 2013 och tacka för att ni tittar in här, trots dålig uppdatering emellanåt.
 
 
Med den här bilden vill jag passa på att tacka värdparet för en mycket trevlig nyårsafton, som jag förvisso snörvlade mej igenom, men jag kunde iallafall närvara.
God mat (som alltid), glada barn och trevligt sällskap.
Tack.
 
 
 
1 jessika:

skriven

Hej vännen. Men stackars dig och va så sjuk.
Hoppas hoppas att du kryar på dig snart så vi kan ses. Massa kramar

2 Sara:

skriven

Åhh din stackare!
Hoppas det snabbt vänder så du kan börja ditt nya sunda liv :)
Själv har jag fastnat med händerna i chokladasken. Min självdiciplin är skrämmande. Måste nog gå på avvänjing.
Det var roligt att du ändå orkade med nyårsfirandet. Vi tackar för det härliga sällskapet, den mycket goda förrätten och den snygga presenten ;)
En perfekt nyår!

Krya på dig nu.
Kram kram

Svar: Tack för krya på dej kramarna dom värmde, nu är jag nästan helt fit for fight igen...Hoppas vi kan ses snart igen, innan ni drar till värmen era gottegrisar :)

Kram
Emma

Kommentera här: