Soffmys

God kväll!
 
Så var jag då åter på benen igen.
Idag orkade jag mej iväg till doktorn och en bihåleinflammation konstaterades, ännu en gång...
Riktigt trist!
Men jag hoppas kåvepeninet ska göra sitt och att jag kan säga bye bye för gott till frossa, feber, snor och spränghuvudvärk.
 
Well well, sonen har verkligen längtat efter denna fredag, varför då denna fredag kan man undra???
Jo idag är de ju säsongspremiär på Gladiatorerna, alla småpojkars favoriter, eller?
 
Jag ska alldeles strax joina familjen uppe i tv- soffan, men först vill jag visa er några vackra bilder som jag råkade på i min jakt efter ett runt matbord. Bilderna kommer från tidning Bo Bedre.
 
Fint så fint med de runda marmor bordet till dom mörka Thonet stolarna.
Och den öppna spisen med dom infällda hyllorna bredvid är som grädde på moset...
 
 
 
Näe nu väntar Hero och gänget på mej, ciao ciao amigos!
 
 
 
 

Kommentera här: