Walk in closet

God morgon
 
Idag vaknade jag av att solens strålar letade sig in i sovrummet, härligt!
Nu hoppas vi på lite sommarvärme igen.
Helgen har varit bra men igår förmiddag dämpades vårt glada humör något när vi skulle åka iväg på Mors dag fika.
På ytterdörren hängde Göteborgs Posten vilket vi först tyckte va lite konstigt, men de visade sig inte va de minsta konstigt med tanke på att vår fina postlåda från Bruka Design var helt borta.... nån som hade snott den- väldigt snopet och irriterande!!!



Nu hänger iallafall en ny postlåda på plats som jag hoppas får hänga kvar...

När jag häromdagen läste Ikeas Livet hemma bloggen var det ett reportage om bloggdrottningen Engla
Englas showroom och hennes nya härliga walk in closet. Oj vad avundsjuk jag (och säkert alla andra av de kvinnliga könet) också blev när man såg bilder från hennes sovrum.
Precis lagom romantiskt och skirt för min smak.










Bilder Livet hemma

Att få inreda en walk in closet blir väl den dan om si sådär 20 år när barnen flyttat hemifrån och ska sanningen fram har jag inte så mycket roligt att fylla den med för tillfället heller så....
Men en vacker dag hade jag gärna haft en snygg walk in closet med en massa vackra klänningar och skor att fylla den med. Nåt i stil med dessa kanske...




Det här är bilder från Maria careys walk in... hade inte tackat nej.




Bilder Decor pad.


Näe nu tar vi tag i dagen, ska försöka hinna med en sväng till Ikea idag också.

Kram kram