Sovrum och sömnbrist

Tjena Kompisar!
 
Hur har ni de ute i landet, snö eller barmark?
Här har snön försvunnit och man börjar få härliga vårkänslor. Värry najs!
Asfalt- du härliga asfalt, som jag har längtat...
 
Ja som jag skrev förra veckan tillbringades min helg i Köpenhamn på POMPdeLUX kick-off.
Helgen var väldigt inspirerande och kanon på alla sätt.
350 st likasinnade tjejer som fick se den ljuvliga kollektionen,
äta och dricka gott och sen slutligen dansa loss till live musik. Grymt kul!
Lite dåligt med sömn bara...:)
 
Nu har kollektionen kommit hem till mej,( gahh sååååååå mycket fint)
och tillsammans med mina små hjälpredor, packar jag upp och prismärker i rasande tempo
à la tomtens julverkstad.
 
Tyll, paljetter, spetsar, rosa ja allt som en 3-årig tjej kan tänkas älska har vi packat upp.
Efter en stund frågade Malva om hon fick prova nåt.
- självklart svarade jag entusiastiskt och undrade vad hon ville prova.
- det bruna regnstället säger hon bestämt.
 
Vad säger man? Haha, snacka om egen....
 
Vet inte om de är sömnbristen sedan ihelgen, men idag bjussar jag på härliga sovrumsbilder.
Alla ifrån proffsiga mäklarbyrån Alvhem.

 
 
 

Nu väntar kalas för svärmor, bäst att hoppa i lite anständiga kläder.
 
 
Vi ses finingar!
 
1 Krannina:

skriven

Det mesta av snön är borta! Och visst känns det lite som vår i luften :-)
Så härligt!

Låter som en trevlig helg!

Kram

2 Carina:

skriven



Hej

Här är det mitt emellan snö och barmark men hu så kallt -17 grader var det i natt. vilken underbart go unge din Malva är bamsekram, nu ses vi snart det har ju vänt så mer än halva året är avverkat sköt om Carina :)




Svar: God morgon Carina!
ja nu har de vänt!!!
Idag skiner solen här och jag hopps du har de lite varmare hos dej oxå ;)

Ha en härlig helg
Kram Emma
Emma

3 Johanna / Fru form o fix:

skriven

Här har vi mycket snö fortfarande, jag gladde mig igår över att det är bart på vissa vägar åtminstone ;-) Vad mycket fint du visar in inlägget här innan!!

Kommentera här: