Pall bekymmer

Hej Juli och hej vecka 27
 
Aldrig annars på året vet man väl vilken vecka de är?
Förutom nu på sommaren i semestertider.
Alla pratar veckor.... vecka hit vecka dit och nu även jag.
v27 jobb/dagis- v28 Semester
H  Ä  R  L  I  G  T .
 
Häromdagen skrev jag att jag inte någonsin skulle behöva vabba mer om tesen "skitiga barn är friska barn" stämmer.
Men de kan jag tala om att den tesen stämmer inte.
För här sitter jag nu, bara två dagar senare och vabbar, nästan lite skrattretande...
De är Malva som hostar och inte är helt kry, hoppas bara inte bacilluskerna ska vandra laget runt här hemma :(
 
Med Lotta på Bråkmakargatan i bakgrunden har jag idag googlat pallar.
De är de nya fina badrummet på övervåningen som behöver en pall.
En pall som ska stå i hörnet och som jag kan sitta på, medans barnen stojjar runt i badkaret.
 
 
Men när badrummet är så fint i övrigt kan jag ju inte slänga in vilken pall som helst som fyller sin funktion.
Näe, den måste ju vara snygg och passa in. Vilket inte känns helt lätt.
 
Nedan följer ett par alternativ, vad tycker ni?
Vit, trären, mässing, plåt eller har ni kanske nåt annat tips?
 
Hjälp mej lösa detta I-lands bekymmer ;)
 
 
Nu ska jag och Malva hämta hem dom andra små Boysenbären.
 
Ha en fin Måndag
 
 
 
 
 
1 Pappse:

skriven

Det fanns en tjej en gång i världen som försökte sälja gamla sjukhusprallar kanske kan vara något att ta upp..

Svar: Haha kanske vore nåt... men dom var rätt svårsålda vill jag minnas :) Jag vet en tjej som sålde bilschampo oxå ;)
Kram kram
Emma

2 jessika:

skriven

Hej gumman. Vabbelivabb så trökigt!! Själv har jag lämnat Alicia hos mormor kl 07,00 i morse och Milton på dagis. Alicia har höstblåsor... För här hemma kan det inte vabbas, späckat sommarschema på jobbet .Vad nu tusan detta är!? Ni såg ut att ha haft en underbar Midsommar, så härligt. Badrummet är så fint så jag får tårar. Min favvo är nog bambupallen, den skulle göra sig fint under din perfekta rumpa;) Nähäpp nu är det dags för slappe i soffan, Milton sover och hönis är ju som sagt hos mormor. Massa kramar

Svar: Aj aj aj höstblåsor, de låter jobbigt... stackars liten fisa. Hoppas hon kryar på sig snabbt.
Bambupallen- tja, varför inte den är det bra pris på oxå.
Perfekt rumpa säger du... haha nu skojar du allt på mej :)

Massa massa kramar sötis!
Emma

3 marlene:

skriven

Hej emma! Tycker att pallen nr 3 e så snygg i vitt kul med text på..men tolixpall e snyggt de med! En sådan vit står i mitt kök... :) ha de gott från skövde!

Kommentera här: