Mors dag

Idag är ingen vanlig dag, näe grattis på er alla sköna mammor idag är de ju Mors dag!!!
Väl värt att fira.
Själv blev jag buren ner från övervåningen på begäran av Sigge till ett dukat frukostbord. mammalyx :)

Ett stort fång rosor vill jag såklart ge till min egen mamma idag, du ställer alltid upp mamma och är värd rosor varenda dag.
Stort Grattis på mors dag :)




Igår fick vi sånt härligt oväntat besök som verkligen piggade upp en annars rätt grå och tråkig lördag.
Tack söta Maria för ert besök, de spontana är alltid de roligaste...

Jag har flera kompisar som är på gång att bygga hus, tyvärr är jag lite dåligt uppdaterad på vilka husleverantörer som har dom fräckaste och mest tilltalande lösningarna.
Men jag ska göra lite research och återkomma.
De jag kan komma på direkt är Trivselhus vackra serie Country homes.
Någon bloggis som har fler bra tips?




Bilder Trivselhus

Ha en fin söndag nu allesammans, här ser de ut att spricka upp och bli hyfsat fint väder.
Så nu firar vi våra mammor med en skön fika i solen.

Kram kram