Tänkvärda citat.

Hej på er!

Ibland har man fullt upp och tiden springer ifrån en, det är då man måste stanna upp och reflektera över livet...
En mycket trevlig hantverkare som jobbade hemma hos oss under en längre tid sa en dag till mej:
 
Emma, ta de lite lugnt de är inget genrep de här - det här är livet (du har så rätt Mange :)
 
Jag har tänkt mycket på dom orden, så nu när vi är mitt uppe i en hektisk jobbperiod med en stundande öppning försöker jag ändå stanna upp ibland för att andas och njuta en smula.
Här kommer tänkvärda citat tavlor från superduktiga Therese Sennerholt.
 
 
Så sant så sant för visst har vi alla bra och sämre dagar?
Idag ska iallafall jag försöka va the best version of me
 
 
Om hur viktigt de är att ha ett jobb man trivs med... Så våga utmana er själva :)
Överst till vänster och nederst till höger från Lotta Agatons blogg resten är från Therese Sennerholt.
 
Hoppas ni gillar citat tavlorna lika mycket som jag, inspirationen till tavlorna har Therese fått från sin farmors väggbonader med kloka budskap, som hon sen tolkat om på sitt moderna vis.
Kul och tänkvärda.
In i helgen tar vi nu med oss ord som: kvalitetstid, nuet och njutning.
Perfekt att starta upp helgen med lite fredagsmys, eller som Sigge här hemma säger fredagsmus...
 
 
Mys på!