Som ett brev på posten...

Hej på er därute i cyberspace!

Hoppas ni njuter av helgen, jag fick en sån där underbar start på ledigheten igår kväll.
Ja uttrycket som ett brev på posten används ju ganska flitigt och även jag själv använder nog de ibland.
Men allvarligt talat hur ofta får man brev på posten nuförtiden??? Typ aldrig förutom räkningar och reklam då....
Men PLÖTSLIGT HÄNDER DE (som i triss reklamen) och igår låg de där i brevlådan och väntade på mej.
Ett större kuvert med handskriven text på..... Ooohhh så spännande, tyckte mej känna igen handstilen från en av mina allra bästa vänner :)
 
 
Så ivrig som ett litet barn slet jag upp kuvertet och mycket riktigt,
paketet var från Cicci och Sandra som hade skickat ett par superfina pärl örhängen till mej,
med texten älskad på i en tidig födelsedags present.
Gissa om jag blev glad???
 
Tack snälla tjejer för att ni är så omtänksamma och fina vänner :)
 
Men inte nog med de, min sköna lillebror var på besök igår kväll och tror han hade läst bloggen eller så hade en liten fågel viskat i hans öra..... för dom här fina muggarna låg i ett paket.
Tack Rickard :)
Bild lånad från bloggen Helt enkelt.
 
Det var när jag såg den här vackra bilden för ett par månader sedan som jag kände att dom där muggarna vill jag ha. Dom vackra träskedarna och faten gör pricken över i:et.
 
Nu ska vi iväg här lilla familjen och köpa "lörda-godis" Så tand om er!
Fortsatt trevlig Helg!
1 Tina Bogren:

skriven

HA EN HÄRLIG DAG! kRAM TINA

2 Anonym:

skriven

Tack tack Tina, fått fina teckningar på morgonen och lite födelsedagsfika i eftermiddag dessutom skiner solen här,

så jag är Happy!

Önskar dej en fin dag också! Kram

Kommentera här: