Dan före dan före doppare dan....

Go kväll!
 
Pysslas de för fullt i de svenska hemmen nu eller? Kan tänka mej att svetten lackar, köttbullar steks och julklappar slås in på löpande band i vårt avlånga land för tillfället.
 
Själv har jag sprungit runt på ICA och rivit åt mej julmat, idag fick man inte bara leta parkering utan sen fick man också stå och vänta på att en kundvagn skulle bli ledig...
ja vi svenskar är roliga :)
 
Trots ihärdig sjukdom här hemma, (glödheta hostiga barn) så har vi lyckats fått in en julgran och uppbringat lite julstämning iallafall.
Lill-skruttan är fortfarande pigg och går runt och babblar för sig själv.
Sina trötta storasyskon retar hon gallfebern på när hon pockar på uppmärksamhet och vill leka med dom.
Inte alltid lätt att va minst...
 
Igår pysslade jag och Sigge ihop en liten pappersgran när tjejerna sov.
Med hjälp av en kruka, grillpinne, oasis och några ut rivna sidor ur en gammal bok.
Tycker själv att den med tanke på insatsen blev ganska fin :)
Ideen fick jag hos underbara Anna-Malin
 
 
 
Kolla jag, lackskor och allt...
 
 
 
Ikväll blir de tacos, vad gör man inte för att dom små ska peta i sig lite mat...
Häromdan blev de glass till lunch, när man tom får truga i dom glass då är dom SJUKA!!!
 
Hoppas ni har hälsan därute och om vi inte ses innan
önskar jag er alla
en riktigt God Jul :)
 

Kommentera här: