TGIF

Thank god it´s friday! 
 
Ja så va de fredag igeeen.... hänger ni med i svängarna? 
Jag känner emellanåt att jag tappar de fullständigt, vilken dag är de idag, vilken månad, vilken vecka???
Tiden springer läskigt nog ifrån en, lilla pluttan blir redan 1 år nu i julsvängen och häromdagen fick jag ett positivt dagisbesked.
Positivt och bra på alla sätt men också lite chockartat, börja jobba - skola in på dagis,
ja ni fattar... men de blir nog toppen.
Hon har ju turen att få va på samma plats som båda sina syskon, känns iallafall tryggt för moi.
 
Nog om de, idag vill jag ännu en gång visa er duktiga Ylva Skarps vackra  hem. 
Men den här gången i julskrud. Åhh jag blev så sugen på att fixa och trixa när jag såg bilderna. 
Kanske känner ni desamma? Alldeles för svårt att välja ut nån bild så här kommer ett helt svep.
 

 
Snyggt, ombonat men ändå stilrent, här vill jag flytta in...
 
 
Härlig känsla i bilden och snyggelisnyggsnygga muggar.
 
 
Ylva i egen hög person.
 
 
Sirliga girlanger signerade Ylva herself.

 
Riktigt vacker och välkomnande farstukvist, me like!
 
Bilder: Magdalena Björnsdotter för senaste numret av Lantliv
 
Så mysigt, ombonat och fullproppat med vackra detaljer, inte minst från hennes egna kollektioner.
Hemma hos oss återfinns båda muggar och prints signerade Ylva som jag gillar Skarpt.
 Vill du ha några julprints, letar julklappar eller bara vill kolla in hennes kollektion, gör du de här.
 
 
Nu, hög tid att förbereda fredagsmys :) 
Kramisar!

Kommentera här: