Ommöblering och sjukstuga

Hej alla snygga!
 
De här med att ha sjuka barn är verkligen inte min grej... ( kanske inte är nåns grej )
Åhh, så rastlös jag blir av att traska runt här hemma och alla dessa tankar som snurrar runt i huvudet. 
Ny tapet kanske? Måla om? Eller kanske ommöblering?
 
Sagt och gjort mattan åkte ut, soffan och fåtöljerna snurrade runt ett par varv, kuddar bytte plats, krukor bytte plats, ja de mesta har bytt plats i vardagsrummet denna eftermiddag.
 
Måste vara hösten och dess mustiga färger som påverkar mej, för jag vill ta bort allt pastelligt lantligt och in med rost, koppar, grovt, rufft, stilrent. Ja ni hör själva. Lite lätt förvirrad. 
 
Nedan ser ni vår matplats: frågeställningar här: Ny tapet runt fönstren?
Matta under bordet? Hur opraktiskt är det egentligen? 
 
 
Nischen: Ett stort fång krya på er liljor från lilla mamma ♥
Frågeställning: Tapetsera i nischen? 
 
 
Nedan lill-fisan, Frågeställning här: När ska du börja gå på riktigt och inte bara ta ett par steg busa?
 
 
Sista bilden från köket denna eftermiddag, Sigge och Malva som ligger på golvet och spelar på ajfånen och ajpäden: Frågeställning: När ska du bli frisk min lille älskling? Kan du gå till dagis imon? 
 
 

Ja vi får se vad som händer här hemma, tapetprov är beställt iallafall :)
Nu måste jag ta tag i kvällsmaten, tacos står på menyn... som så många gånger förr.
 
Tjing tjing!!!
 
1 Malin´s Diner:

skriven

Så fint ni har det hemma, verkligen smakfullt. Visst skulle jag också vilja göra om lite både här och där, men får nog nöja mig för tillfället. Vill ju inte slita ut min käre sambo, för själv har jag tummen mitt i handen. Eller ens knappt där, mitt på foten kanske ;o)

Beräknar öppna butiken helgen innan advent, välkommen då!

Kram Malin

Svar: I will be there!Tummen mitt i handen! De tror jag så lagom på, inte när de gäller bakverk iallafall :)
Ha en fin helg!
Emma

Kommentera här: