Tävling- vinn sköna badlakan från Cult design

Hej Soliga Fredag!
 
Denna härliga Fredag är de dags för en finfin tävling här på bloggen.
I samarbete med Kakelhuset Kungsbacka, lottar jag ut 2 st lyxiga badlakan ifrån Cult Design, till ett värde av 958 kr se nedan.
 
 
Badlakanet Stripy Cold är i härlig frotté från Cult design, och svensk tillverkad av Pelle vävare.
Mått 70x140 
 
För att vara med och tävla om badlakanen måste ni:
 
1. Lämna en kommentar i kommentarsfältet nedan om vilka färger som Du skulle välja i ditt drömbadrum.
2. Gilla Kakelhuset på facebook här. (om ni inte redan gjort det.)
 
Tävlingen pågår tom Onsdag den 31 oktober kl 24.00 
Därefter kommer den lyckliga vinnaren lottas fram. Kanske de blir just du...
 
Ha en underbar helg nu, alla bloggvänner! 
Kramisar
 
 
 
1 maria wallgren:

skriven

Kan man vinna lite tid med de urgoa myspluttarna på bilderna också?? Mitt drömbadrum skulle gå i betong, kalksten och vitt, gärna med ett stort svart spröjsat fönster med utsikt över någon sjö. Stort nog att ha några relaxfåtöljer i naturfärgad rotting för att få in lite värme. Korgar och fluffiga vita, grå och beigea handdukar. Oj, glömde ett stort äggformat badkar samt lite härligt krispiga gröna växter. Låter som en billig investering eller hur? Framför allt det där med utsikt över någon sjö...haha

2 cicci:

skriven

Jag har ju inte så höga krav på nytt badrum med tanke på att vårat nuvarande går i 5 nyanser av brunt med inslag av uråldrig masubjörk, hihi;) Men drömma går ju, jag skulle nog valt nåt i vitt, grått och nåt turkost inslag och så ett stort gött badkar till goa barn och slitna föräldrar;) Ja plötsligt så kanske d händer på algatan oxå;)

3 Niklas:

skriven

Alla badrum är fina bara det är kakel och klinker:)
Men just nu känns det som det bästa badrummet är det som är färdigt...

4 Linnea :

skriven

Ett murrigt brunt kakel med lite inslag av vitt och svart! Hade det funnits guldfärgade handfat och smidig enkel / diskret toa hade inte det suttit fel! En bastu och ett bubbelbad ska finnas och gärna handdukar i en go färg, turkos eller lila eller orange! En inbyggd radio , tv och en go fårfäll ska finnas :) hi,hi drömma går ju! :)

5 Annelie:

skriven

Bronsfärgat klinkergolv med metalliceffekt, vita stora kakelplattor som ger harmoni men med någon rand eller effekt där bronsfärgen går igen. Handdukar och inredningsprylar går i turkost till sommar och vår och i vinrött till höst och vinter.

6 Maud Erlandsson:

skriven

i mitt drömbadrum skulle jag vilja ha en dusch, där solen skiner rakt in, så det känns som att duscha utomhus :) Det får gärna gå i marina färger, varm röd och blått och mycket vitt! och härliga gröna växter!

7 Carina:

skriven

Hej

mitt drömbadrum går i färgerna vitt och svart...
för där till sätta piff i olika färger olika dagar rött ena dan turkos andra en härlig grön färg, badkaret skall ha fina tassar och vara ägg format, tillika form på handfatet så till
tillbehören en stor kandelaber i mässing svart korgstol många läckra krokar i svart väggar i vitt och golvet svart kakel så klart.

8 Krannina:

skriven

Har gillar på FB :-D

Grått och vitt skulle jag vilja ha i mitt badrum!!!! Snyggt och stilrent!

9 Linda på Hagahome:

skriven

åh, vi står inför badrumsrenovering framöver, så får jag drömma mig loss riktigt så väljer jag nog petroleumblått och brunt i olika nyanser. Det är så snyggt tillsammans! Eller kanske orange och brunt?

Jag har gillat på Facebook.

10 Sandra:

skriven

Hej!! Jag har ett relativt nyrenoverat badrum i svart, vitt och rött som jag gillar jättemycket. Skulle jag välja idag skulle det nog gå i beige, lite varmare toner..... Kram kram

11 Rickard:

skriven

Svart mosaik med blandade färginslag i duschen. Marilyn Monroe-mosaik på väggen och ett badkar format som en högklackad sko.
Kromade detaljer och gråa textiler.
Vattenverktygen ska va tryck i som en brandslang och självspolande toalettstol på en upphöjning med bra svängrum åt både vänster och höger. Eventuellt även armstöd. Ljudanläggning med avslappnande regnskogsljud som aktiveras med strömbrytaren.

12 carina:

skriven

Hej

Vore kul att veta vem den lyckliga vinnaren blev..

Svar: De kommer de kommer...Kramizar
Emma

Kommentera här: