Snapshot

Hej Raringar!
Då har vi Fredag igen.
Nu är de slut på veckan, de är dags för fredagsmyyyyyyyys!!!
 
En halvtråkig Fredag för ett par veckor sedan, packade jag in barnen i bilen och stack till Varberg. 
Nånstans i bakhuvudet visste jag att Fotostudion Don´t Blink körde s.k Snapshots på fredagar. 
Dvs man bokar ingen tid utan droppar bara in och fotar barnen (eller sig själv för all del) lite lekandes.
Inte så konstlat, inte så förberett och inte så "jäääla" arrangerat. 
 
Min tanke var att om alla va på hyfsat humör skulle vi gå dit och fota den som ville vara med.
Tro det eller ej... men alla ville vara med.
Så här i efterhand kanske jag hade tvättat Malvas fötter och skrubbat bort Sigges sverige tatuering på armen.
( man kan ju tro att vi är patriotiska eller ännu värre främlingsfientliga men NEJ de är vi absolut INTE. )
De va de enda i leksaksaffären han kunde tänka sig som inte kostade 600 kr veckan innan...
 
Men de är lite de som är själva grejen tycker jag att man vill fånga barnen i nuet, deras vardags jag. 
Inte uppdressade från topp till tå, ståendes stelt bredvid någon antik gunghäst.
 
Karin på Don´t Blink bemästrade uppgiften till fullo och levererade inte bara härliga bilder utan också ett trevligt bemötande. 
 
 

 
 
Eller vad tycker ni?
Bara bara måste visa några till...
Att se sina barn tillsammans förevigade på detta sätt, värmer gott i mamma hjärtat.
 
 
 

Då tar vi helg mina vänner!
Och lägg snapshot på minnet.... Fredagar.... Lördagar.... Don´t Blink..... Varberg.... Be there....
 

Kommentera här: