Pleeeease

Tja ba tjena hallå!
Lördag, sol och vår i luften, inte dumt!
 
Tittar in till er en snabbis, då alla barnen vilar samtidigt!!!
Ja, förstår ni känslan? alla tre sover middag denna lördag em.
Antagligen kommer dom vara uppe halva natten... men de skiter jag i just nu :)
Niklas är på Klöverön och snickrar, så här sitter jag i lugn och ro med musik bakgrunden och en kopp kaffe.
Ibland är livet rättvist, så säg?
Till kaffet blev de Marabous nya limited edition, chokladkaka med saltlakrits.
Big yummie på den.
 
 
Om jag bara fick gå i ett par byxor resten av livet vore valet inte svårt...
Mina Please jeans.
Är ni sugna på nya jeans nu i vår vill jag som så många andra bloggare, slå ett slag för dom Italienska
Please jeansen.
Dom är såååå sköna, de närmaste mysbyxor man kan komma.
För ett par veckor sedan köpte jag ett par vita, och jag är lika nöjd med dom.
Men tänk på att gå ner i storlek,dom töjer sig en storlek.
Jeansen finns i alla möjliga härliga färger och jag är väldigt förtjust i dom ljust aprikosa.
Please please please
ge mej ett par till....
 
 
 
I förmiddags var jag på motionshusets Bodypump pass.
Efter flera veckors uppehåll känner jag redan av de i musklerna, jizzes så jobbigt de är...

Måste skärpa mej och komma igång ordentligt, ni skulle sett hur dom andra tjejerna bara lassar på vikter.
Galet!
 
Slut på lugnet.
Första vaknat, andra vaknat och säkerligen den tredje snart också ♥
 
Njut lördagskvällen finingar
 
 
 
 
1 Maria Wallgren:

skriven

Hej Emma! Håller med dig, har också fallit för dem, har ett par vita och et par svart, svårt att tänka sig andra byxor nu.. Hoppas att ni har det bra, hälsa alla så gott. Kram

Svar: Massa kramar till er alla, vi får sikta på nån träff i sommar, vore skoj!
Emma

2 Malin´s Diner:

skriven

Hej fina!

Var säljs jeansen i Fbg? kanske skulle testa ett par sådana kanske. Men min feta rumpa har svårigheter att hitta jeans tyvärr... :-( Men den har jag ätit mig till ;-) Och det vara gott! Har en Marabou Black i skåpet som jag hittills hållit mig i från.

Eventuellt kan jag titta förbi en sväng på fredag kl 12, om det är ok? Jag hämtar Ludvig kl. 13.00.

Kram kram

Svar: Ja vad kul, du är välkommen isåfall!Tror din rumpa skulle sitta fin-fint i ett par please jeans :)
Kolla på Girl next door.
Gillar du byxorna du hade turen att vinna? Turgumma där...
Marabou black åhhh...... nom nom nom!

Kram kram
Emma

Kommentera här: