Wish list

Hej Vänner!
 
Hoppas ni mår fint denna sista Februari Fredag ;)
Ja nästa Fredag har vi ny månad- Mars, smaka på de ni- vår!!!
Igår fick jag tom lite vårkänsla, solen lyste härligt över småstaden men blåsten var tyvärr rätt så kall.
Hade man hittat ett soligt läge i lä, kunde man nog tagit av sig jackan och fått lite sol på näsan.
Är ni fler med mej som längtar efter sol och ren asfallt?
 
Något som jag också längtar efter är pasteller och rosa.
Min favorit kombo just nu är Rosa + Koppar
Pudrigt pastelligt kvinnligt rosa i kombination med hård lyxig koppar.
Hade någon föreslagit de för ett par år sedan hade jag nog skrattat skeptiskt eller rynkat näsan.
Men idag.... VILL HA
 
Här kommer några bilder så ni förstår hur jag menar.

 
 
Bilder: Vt Wonen via Purple Area
 
Snygg men otippad kombo va?
 
En liten vill ha lista följer nedan.
Några nya snygga boxar till kontoret, som hjälper till att hålla räkningarna på plats.
Eller några nya muggar, visst har jag många fina.
Men de dricks ju kaffe ofta också  :)
 
 
Nu ska jag hafsa ihop den sista packningen och köra barnen till förskolan.
Sedan blir de att andas lugnt och stilla på tåget till Copenhagen.
 
Märklig känsla- bara jag- ingen familj
 
Ha en härlig helg alla fina!
 
1 Dessi at [Home & desire]:

skriven

Åh den där Muuto-lampan står på min önskelista!

Kommentera här: