Badrumsdröm

Tjingeling Freeeedag!
 
Hur mår ni?
Jag går omkring här hemma med träningsvärk och jämrar och ojar mej.
Förra årets träningsdos har jag redan tangerat, dvs ett pass!!!
Men nu har jag ett träningskort (thanks babe) och detta år SKA jag komma igång med träningen.
De finns inget att skylla på, inte ens 3 små barn. Titta bara på Olga Rönnberg...
(ni vet Biggest looser tränaren som bloggar på mama.) hon har 5 barn och är löjligt vältränad.
Riktigt sååå högt siktar jag dock inte, men 2 pass i veckan ska man väl reda ut???
 
Längesen jag visade något snyggt badrum nu, så idag kommer det ett, skepp o lastat!
Lägg märke till dom fina detaljerna.
Som den väggmonterade blandaren från vola i duschen, och istället för traditionell golvbrunn har man en golvränna längst intill väggen,
som gör de möjligt att ha stora golvplattor i hela utrymmet och ändå få ett godkänt fall.
 
Stora golvplattor i 60*60 ser vi mer och mer utav.
Snyggt, men viktigt att de utförs av en yrkeskunnig plattsättare och att godkänd golvränna andvänds.
Förslagsvis Unidrain.
 
Platsbyggda möbler och ett underlimmat handfat, sätter den lilla extra touchen.

 
Enkla fasta duschväggar, stilrent, snyggt men praktiskt???
Med barn i huset hade jag personligen valt en helt stängd modell. Men smaken som baken...
 
       Bilder Boligmagasinet                  
Sen får man ju inte glömma detaljerna.
Ett badrum behöver precis som vilket annat rum som helst lite "lull-lull" för att mjukas upp.
Snygga handdukar, en vacker vas eller ett härligt doftande doftljus piffar till de.
 
 
 
Ikväll blir de helstekt fläskfile och potatis-rotsaker i ugn, brukar vara smarrigt och sköter sig ju självt i ugnen.
Kanske man skulle hyra nån mysig film också... tips mottages tacksamt!
Senast blev de Hamilton 2
En besvikelse faktiskt trots att Persbrandt hör till mina favoriter.
 
Ha en fin kväll!
 
 
1 Johanna / Fru form o fix:

skriven

Snygga bilder! Tack för din kommentar :-) Jag siktar på tre pass i veckan, men två är dubbelpass direkt efter varann, så det blir två tillfällen. Och jag SKA klara det ;-) Trevlig helg!

Svar: Klart du kommer klara de Johanna :) Vi får pusha på varandra.

Ha en härlig vecka med eller utan träningsvärk :)
Emma

2 Anonym:

skriven

Woww så snyggt!

Svar: Ja, visst är de :)
Emma

Kommentera här: