Lekfulla barnrum

Hallå i cyber!
 
Idag är ingen vanlig dag hemma hos oss, utan de är Malla-sprallas födelsedag!
Vår fina tjej börjar bli stor och fyller idag hela 3 år.
Då är man inte så liten längre när bebis attribut som napp och blöja är borta
och man istället kan prata för sig.
Förutom dom "härliga" utbrotten som är klassiska för 3-års åldern,
tycker jag att de är en helt underbar tid,
och många gånger har jag önskat kunna trycka på en STOPP knapp...
Men var tid har sin charm antar jag :)
 
Bjuder på några härliga barnrum en dag som denna.
Hedda ska snart få flytta in hos storasyster och då gäller de att utnyttja kvadratmetrarna maximalt.
Så jag googlar runt i hopp om att hitta några smarta lösningar för leksaker och småprylar.
Bilderna nedan kommer alla från tidningen Family Living.
 
En hel vägg med förvaring till böcker och leksaker, inte är så dumt om man har möjlighet.
 
Enkelt och lekfullt, en liten snickeboa är ju inte fel.
 
Hurts från Ikea som pimpats med vinylplast.
Perfekt förvaring till kläder, pärlor barbiedockor och prylar.
 
Fin inramning och effekt bakom fotografierna.
 
Vem villl inte bli beskyddad av batman? kan knappast bli coolare...
 
 
Nähe, slut på egentid. Nu väntar kvällsmat och sen ska vi fira fortsätta fira 3-åring.
Ha en fin kväll raringar!
1 Maria Wallgren:

skriven

Stort grattis till er fina tjej samt kramar till er allihopa:))

2 Sara:

skriven

Massor utav grattiskramar till Malva från oss alla :)

3 Lena:

skriven

Puss o kram igen från "mommo". Kul att hon ville fira sin dag på "Hyacinten".

4 Lena Karlsson:

skriven

Hej!
Gratta Malva en dag försent :) Tänkte inte ens på det igår när vi sågs.
Fina rum du visar, Family Living är bra.
Kram!

5 Micaela E:

skriven

Gartulera Malva från mig, även om jag är en dag sen! Jag tänkte även kolla om ni har något inbokat Lördagkväll 2 februari? :) Jag ska spela match i Halmstad och hade gärna kommit förbi en sväng efter och hälsat på :)

Kram på er alla!

6 Emmaskakel:

skriven

Tack för gratulationerna till min stora 3-åring :)

Micaela, ska kolla och återkommer, låter jättemysigt med finfrämmande.

Ha en fortsatt fin helg raringar!

Och mormor, Vi saknar er....

7 Johanna / Fru form o fix:

skriven

Vilka fina inspirationsbilder, tänk att få plats med en egen snickarhörna! Eller så mycket förvaring. Sängen på nedersta bilden var snygg till lite större barn.

Svar: Ja barn har de förspänt idag, allt finns verkligen och vi slår ju nästan knut på oss själva för att dom ska få det så mysigt som möjligt....Men de är ju såååå roligt!
Ha en fin start på veckan!
Emma

Kommentera här: