Snyggt i köket

Tjaba tjena hallå!
 
Tisdagkväll och gråmulet här på västkusten.
Jag hasar runt här hemma i raggisar och med kaffemuggen i handen. Brrr... ruggigt ute!
Nu längtar jag redan efter våren och tillhörande vårkläder.
 
Våren kommer ju bestå till stor del av kläder för min del, eller snarare barnkläder.
Och jag längtar verkligen efter att få dra igång med mina inbokade event, De ska bli grymt skoj att få "pompa" Falkenbergs barnen. Om de är nån som vill boka upp ett POMPdeLUX event i vår, kan ni maila mej på [email protected] (tveka inte, de blir skoj)
 
Ett par nya hyllor skruvades upp i köket ihelgen och jag vill gärna dela med mej av resultatet.
 
Hyllplan gjutna i betong och vitlackerade träkonsoler.

Lovisa Burfitts mademoiselle får samsas med skål från Sarjaton.
 
Kul med lite öppen förvaring som man kan variera efter tycke och smak.
Älskar att hyllplanen är ruffa och grova.
 
Nu väntar tv-soffan på mej, de blir nog till att zappa mellan Handbolls landskampen och Mästerkocken.
Förhoppningsvis däckar barnen snabbt efter att ha lekt hela eftermiddagen hos en nyfunnen vän...
 
Ha en soft kväll alla mina nyfunna vänner därute!
Kram
 
1 Emma Beijar:

skriven

Fint Emma! Kikar in på din blogg då och då. Kram

Svar: Hej Emma!Va kul att du kikar in ibland och framförallt att du ger dej till känna :)
Hoppas allt är bra med dej och familjen.
Är ni tillbaka i Sverige?
Många kramar
Emma

2 Angelica:

skriven

Åh vad snyggt! Gillar verkligen hyllplanen, vi eller rättare sagt jag går i stora renoverings tankar dessa ska jag nog hitta lite plats för om jag får som jag vill ;) kram

Svar: Tack Angelica! Ja gör plats för hyllorna dom är superfina, beställda hos Kajsa på webbshoppen, enkla ting. Men är man fixig som du kan man säkert gjuta själv,
men de ska ju bli gjort också...
Kram och lycka till med renoveringstankarna!
Emma

Kommentera här: