Trädgård och födelsedagskille

Hi there!
 
Hej alla semesterfirare och hej alla stackare som har börjat arbeta idag...
Idag har vi haft en underbar dag här i Falkenberg, strålande sol och bara antydan till vind.
Perfekt beachväder.
Niklas semester gick tyvärr alldeles för fort.
Jag tyckte så synd om honom som fick kliva upp i tidig timme
medans vi andra sov som bäst och åka till jobbet.
 
 
Helgen som gick bjöd på en hel del extravaganser.
Dels fyllde Sigge här hemma 5 år och sen var de Wheels and Wings i Fbg.
Två stora händelser på samma helg.
Staden kryllade av raggare och raggarbilar och av alla människor som ville se bilarna.
De va riktig folkfest och dom stora vinnarna var stadens pizzerior och gatukök.
Ni kan ju bara tänka er hur många raggarballar med svängdörr som såldes....
 
Ikväll gick jag en sväng med vattenkanna och kände att jag ville föreviga trädgården.
Trots extremt lite kärlek i år och mycket som jag skulle vilja göra tycker jag ändå baksidan är ganska mysig.
 
 
Sigge var så lycklig och nöjd med kalasen och sina presenter.
Han svävade på små moln hela helgen och längtar redan till att fylla 6 år :)
 
 
Nu ska jag duscha av mej allt sand från stranden.
Fan vad jag älskar sol och sommar!!!
 
Big hugs!
 

Kommentera här: