Nyheter i badrumsvärlden

Hallå där mitt i veckan!
 
Lill-lördag och allt.
Inskolningen fortsätter och idag har jag lämnat lill-fisan själv en liten stund, vi får hoppas att de gått bra.
Känslan att lämna dagis helt ensam var lite skum, och att snabbt svischa in på ICA mitt på dagen utan vare sig barn, bilstol eller kundvagn kändes som en stor frihet. De är nya tider nu...
 
Större delen av min vakna tid kretsar just nu kring barnen förstås eller barnkläder.
Inredning som annars är ett STORT intresse har helt enkelt kommit i skymundan.
 
Men idag visar jag några badrumsnyheter ifrån Vedum.
Vedum har inför våren 2013 släppt en ny badrumsserie som heter Art.
 Art är designad av Jesper Ståhl,( som tidigare designat den populära Flow serien för Vedum) och det som sticker ut tydligast är tvättstället som har formen av en virvel.
Den distinkta, precisa och samtidigt organiska formen återspeglas i hela den personliga serien.
Med Art vill man förmedla en tydlig möbelkänsla.
Tvättstället och förvaringen är en formmässig helhet,
och man kan själv välja om man vill ha tvättstället med underskåp eller bara benstativ för öppen förvaring.


Art går att få i träslaget Ask eller 13 st olika färgade kulörer, som turkos, grå, röd, svart, vit mm.
 
Nordiskt och stilrent.
 

Här ovan ser man Art med förvaring inunder. Fronterna är i ask och stommarna i vitt.
Lägg också märke till den snygga killen i bild, detta är vår goda vän Johan.
Johan kan nu lägga till fotomodell på sin meritförteckning som till vardags består av
kläddesigner / "köttbullerullare"
 
 
Man har förstärkt Art känslan ytterligare med en liten tavelvägg,
och mjukat upp hela inredningen med en stor matta.
Snyggt så snyggt.
 
 
Nähe gott folk, då knallar jag till dagis och hämtar mina små klimpar.
Ha en mysig lill-lördag!
 
Kram
 
 

Kommentera här: