Release och jobbstart

Hallojsan!
 
En lite seg bloggerska här idag, igår var de som jag skrivit tidigare release på POMPdeLUX kläderna.
Vilket innebar öppet hus här hemma och ett arrangemang hos en fin värdinna lite senare på kvällen.
För att sammanfatta min dag var den, lång, stressig, lite nervös men framförallt väldigt rolig.
 
T a c k   t j e j e r !
 
Idag kör jag återigen öppet hus här hemma mellan kl 13-17 och ALLA är varmt välkomna
Så här såg de ut igår.

 
Strumpbyxor, paljettkeps, jeansshorts och tyllkjol- Dressed for success
 
 
Till killarna finns mjuka, goa farfars tröjor, Emilskjortor, pikéer, baggyjeans, chinos och luvtröjor.
 
 
Och så lite tulpaner för att bättra på trivselfaktorn, kan man annat än att älska tulpaner?
 
 
 
Önskar er alla en fin fredag, och en härlig helg!
Nu blir de jobb, jobb, jobb
 
K R A M
 
1 Krannina:

skriven

Åh, vilka underbara vårkläder!!!!

Ha en fin fredag!
Kram

2 Maria :

skriven

Men så fint du har gjort till ditt öppna hus!!! Nu blir jag inspirerad till mitt nästa helg :-) men vi har inte fått samma kollektion ser jag... kram!!!

Svar: Tack Maria! Det var mysigt att ha öppet hus hemma tycker jag, tyvärr kom de inte så många :( Men de gäller nog att marknadsföra sig bättre, jag var lite slapp där.
Lycka till!
Emma

3 Malin´s Diner:

skriven

Så mycket fint! Jag hade inte möjlighet att komma, har ju öppet min butik vid de tiderna.

Kram kram

Svar: Jag förstår Malin, Synd att kläderna tar så mycket plats annars kunde vi haft ett "klädparty" i din butik...Ha en härlig start på veckan, visst är de vår i luften? (fast kallt)
Stor kram
Emma

4 Angelica :

skriven

Hej å vad kollektionen ser underbar ut! Här var det vab så jag kunde inte komma förbi. Hur har du det är du helt fullbokad? Hade velat ha en helg dag så tjejerna kan se dem, det är nog lugnast när de är lite större ;) kram ses ikväll kanske!

Svar: Åhh vad tråkigt med vab... Ingen gympa idag för oss, nu är de arrangemang för hela slanten den här veckan :)
Hade varit skoj att boka in nåt hemma hos dej, helgerna är ju rätt så fullbokade framöver, men jag ska kolla och skickar ett meddelande till dej.
Hoppas vi kan få till nåt. Kläderna är såååå fina :)

Ha de gott
Kram
Emma

5 Angelica :

skriven

Toppen gör gärna det!! Härligt med fullt upp :) detta kommer du göra galant!! Vårkramar från mig :)

Kommentera här: