5- årig Bröllopsdag

Hej hopp!
 
Måndag förmiddag och lite grå regnigt.
Efter solsken kommer regn eller va de tvärtom....
Men helgen har iallafall bjudit på mycket sol och tropisk värme.
H E L T    L Ö V E L Y !
 
I fredags firade jag och mannen 5-årig bröllopsdag. Tänk att de redan gått 5 år? 
Men å andra sidan har dom här fem åren varit total maxade.
Tre graviditeter, en gigantisk husrenovering, bygget av Kakelhuset uppe i KBA och i vår har vi toppat med lägenhetsbygget ute på Klöverön. Varför chilla???
 
Hur som, vi hade inte tänkt fira vår Bröllopsdag nåt nämnvärt, då vår Mallorca resa närmar sig med stormsteg.
Så gissa om jag blev förvånad när Niklas kidnappade mej på jobbet i fredags?
Glada och upprymda förflyttade vi oss in till Göteborg för shopping, rose´, middag och övernattning på de guldskimrande Post hotellet.
 
 
Riktigt kul att ha sett och bott på de nybyggda (Maj 2012) hotellet, som ligger alldeles intill Centralstationen.
Jag tyckte absolut de levde upp till mina höga förväntningar.
De va fint, lyxigt men ändå personligt.
 
 
En liten tripp som denna borde man verkligen haft kameran i högsta hugg, och knäppt av foton hej vilt.
Men ibland måste man bara njuta och leva i nuett och inte genom kamera linsen....
 
 
Göteborg som stad visade sig dessutom från sin allra bästa sida.
Solen sken varmt och härligt över stad och människor, och uteserveringarna hade öppnat upp kvällen innan.
De kändes på stämningen att de va folkfest på gång och att Göteborgsvarvet skulle gå av stapeln dagen därpå.
 
Jag kunde inte haft en bättre bröllopsdag... den ska jag leva länge på.
 
T a c k   N i k l a s
 
1 Malin´s Diner:

skriven

Wow, vilken överraskning! Inte illa alls. Kan också tänka mig att ni åt bättre än köpepizza, eller hur? ;-)

Ha det skönt på Mallis också!

Kram kram

Svar: Tack tack Malin! Ja vi åt och drack riktigt riktigt gott! Plötsligt händer de :)
Emma

Kommentera här: