Eftermiddagslek

Hallå i cyber!
 
Jag lever...
Antar att ni är några som undrat vart jag tagit vägen senaste veckan?
Men jag har inget bra svar på de, ingen semester, inget spännande jobb uppdrag, ingenting förutom de vanliga.
Ja ibland räcker tiden inte till bara och blogga tar faktiskt lite tid.
 
Vad har hänt sen sist då?
Ja de blev ju en girls night out med tapas, lite trädgårsbestyr, en fotokurs, ett bodypump pass, lek på vallarna *2, jobb på kakelhuset, korvgrillning ja lite av varje.
 
Just nu har jag Öppet hus här hemma, med dom fina POMPdeLUX kläderna.
Men solens härliga strålar lockar nog kunderna till annan sysselsättning än shopping idag. 
De är fördelen med att ha de hemma, man kan iallafall pilla med annat under tiden.
Såsom tvättstuga och andra liknande skojigheter :)
Med tre små barn är tvättberget oftast gigantiskt, och i takt med att man betar av de fylls de snabbt på igen.
Verkligen otacksamt!
 
Igår packade vi picknick korgen, ringde på hos våra stora granntjejer och begav oss till friluftsområdet Vallarna.
Solen sken och det vimlade av barn på lekparken.
Efter söndagens fotokurs var jag sugen på att stänga av auto knappen på kameran och fota med manuella inställningar.
Självklart fick de bli mitt favoritmotiv- barnen.
 
 
Svettiga och varma barn efter flera timmars lek på lekplatsen, förevigade jag dom på hemvägen.
Fortfarande fulla av bus och skratt...
 
 
Upp och ner i backen va kul, perfekt barmarks pass :)
Sigge såg på Mästarnas mästare i söndags och blev väldigt inspirerad.
Han vill att vi ska ta tiden och sitta i "stolen" på kvällarna.
Ni vet 90 ° graders vinkel i knäled med rygg mot vägg.... rääääätt jobbigt!
 
Nähe slut snackat för den här gången.
Kram kram
 
 

Kommentera här: