Dejlige vårnyheter

Gooood Morning!
 
Whats up?
Tisdag idag, solen skiner och till skillnad från igår så varken regnar eller snöar de. wihooo!
Butikerna börjar så smått fyllas på med härliga vårkläder och vårprylar, nån mer än jag som längtar nu???
Jag känner ett stort behov av sol och värme och ägnar kvällarna till att scanna av resemarknaden.
En utlandsresa för att sparka igång vår och sommar vore inte så dumt. 
Blir inte aktuellt dom närmsta månaderna oavsett,
för om ett par veckor startar jag ju upp med mina POMPdeLUX event.
Ska bli spännande, och jag känner mej sjukt taggad inför dom nya utmaningarna.
 
♥♥♥
 
Idag vill jag dela med mej att lite vårnyheter och vackra bilder från danska företaget Bloomingville.
Snygga hyllor, vackert porslin, lampor, tavlor ja helt enkelt de mesta.
 
 
Hyllor som man blir glad av, i olika färger och storlekar.
 
 
Vacker tekanna eller en fin kopp till älsklingen på alla hjärtans dag kanske?
 
 
 
Tavla  "You can rarely see what is right in front of you"
Så sant så sant...
 
 
 
trä trä trä, älskar känslan i bilderna.
Ruffa träslag, härliga material.
Dansk design när den är som bäst- Dejligt!
 
 
Också lite lampor, dom senaste åren har vi verkligen frossat i hängande lampor.
Trenden tycks fortsätta peka uppåt.
 
 
Nähe, en kopp kaffe på de...
Kärlek till er alla därute!
 
 

Kommentera här: